[vc_row][vc_column][vc_column_text]Pogledajte najboljih 9 ambalažnih pakiranja ovoga tjedna odabranih na temelju popularnosti na portalu The Dieline. Imate li svoga favorita između ovih deset odabranih?
1. Pin City & Pin World: Wall Map Diary
Dizajneri Emanuele Pizzolorusso i Alessandro Maffioletti dizajnirali su novu kolekciju zidnih mapa za tvrtku Palomar nazvanu Pin City and Pin World, a kao materijal izrade u potpunosti je korišten filc. Zidne mape dolaze sa setom posebno dizajniranih pribadača koje služe za označavanje mjesta u gradu ili svijetu, a korisnicima daje i mogućnost pribadanja podsjetnika, slika ili drugih uspomena. Dizajn ovih mapa otkriva svu energiju i gustoću današnjih gradova. Pin City zidne mape obuhvatile su sve svjetske gradove s više od milijun stanovnika, a Pin World zidne mape prikazuju sve svjetske kontinente i to bez državnih granica. Grafički dizajn mape vrlo je kompaktan, a stoga prigodan za uredske, ali i za privatne prostorije.[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705244-3ece676f-e5a0-6″ include=”14906,14907″][vc_column_text]2. Siemens Hearing Aid Premium Packaging
Pomoću Siemensovih smjernica SplitVision Design AB imao je zadatak dizajnirati i proizvesti pakiranje za Siemens slušne aparate – pakiranje koje će reflektirati visoku kvalitetu i vrijednost proizvoda, u ovome slučaju, slušnog aparata. Osim toga, cilj je bio razviti pakiranje koje će biti nešto više od obične jednokratne kutije s kojima se kupci susreću svakoga dana prilikom kupnje visokotehnoloških proizvoda. Navedeni cilj postignut je kreiranjem prezentacijske kutije čija se uporaba može produžiti korištenjem iste kao kutije za svakodnevno odlaganje/spremanje slušnog aparata i potrebnog pribora. Pakiranje je dizajnirano tako da bez problema stane i u svaku manju torbicu, a ispod vanjske kožne obloge nalazi se obloga od vrlo tvrdog materijala koja aparat štiti od mogućih oštećenja. Ispod utora za slušni aparat smještene su dvije ladice – jedna za odlaganje alata za čišćenje aparata i ostalog pribora; i druga u kojoj je smješten kožni rokovnik. Dizajneri: Mike Taylor i Rolf Skedelius; Inžinjeri: Lyndon Redwood i Lukass Legzdins[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705247-0c2d53f7-5d8d-3″ include=”14911,14912,14913″][vc_column_text]3. Vino Tulkara – vruće kamenje kao sredstvo za crtanje
Kreativno pakiranje Tulkara vina rad je IKON BC team-a (Rusija/Hong Kong), koji je za prenošenje oblika poznatih australskih životinjskih vrsta na etiketu vina koristio ništa drugo nego – vrelo kamenje. Navedenom tehnikom spaljivanja papira vrelim kamenom kreirali su unikatne vizualne elemente najpoznatijih simbola australskog kontinenta.
Kada su u IKON BC-u smišljali ideju za etikete Tulkara Shiraza glavni cilj bio im je pomoću dizajna ljudima u Europi ili na bilo kojem drugom kontinentu, prikazati dušu australske prirode i rigoroznih klimatskih uvjeta australskog kontinenta – malo ili gotovo ništa kiše, temperatura koja spaljuje i konstantna suša. Unatoč tome, vinari u Tipperary Hill Estate uz težak rad proizvode kvalitetno vino, a uz ovu ambalažu, vjerujemo, plove i prema svjetskom tržištu.[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705248-5b6f106a-974c-7″ include=”14915,14916,14917″][vc_column_text]4. Solysal Limited Edition Gourment Salt
“Ovo izdanje soli kreirano je za potrošače gurmane, korištenje u prestižnim restoranima, te luksuznim hotelima. Pakiranje je razvio KADV ltd., s ciljem da se proizvodu pridoda jedna nova dimenzija, koji bi osim svojom kvalitetom, potrošaču jamčio i svojim vizualnim svojstvima.”[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705250-9cb9dd73-7911-3″ include=”14918,14919″][vc_column_text]5. Toast for Cheese
Odlično dizajnirano pakiranje za sir visoke kvalitete dolazi nam od tvrtke Irving&Co (UK). Baš kao što sir i kruh odlično prijaju jedno uz drugo, jednako dobar odnos postignut je i između grafičkih elemenata ukomponiranih na kutiju ovoga proizvoda. Font karakterizira jednostavnost i elegancija, te harmonična usklađenost s ostalim grafičkim elementima – prvenstveno fotografijama proizvoda.
“Bijela kutija predstavlja punu teksturu i svojstva proizvoda, a elegantna, pomalo zastarjela, tipografija artikulira zanatsko-majstorske vrijednosti branda.”[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705251-09d7419b-cc3d-5″ include=”14920,14921″][vc_column_text]6. Jack Daniel’s Sinatra Select
U čast 50. godini od kada je Frank Sinatra postao vjerni prijatelj branda “Jack Daniel’s”, ista tvrtka odlučila mu je posvetiti posebno izdanje poznatog whiskeya. Posebno izdanje nazvano je “Jack Daniel’s Sinatra Select”, a kao kreator pakiranja i vizualnog identiteta odabrana je američka agencija CUE iz Minneapolisa.
“Frank je bio lojalni, cjeloživotni obožavatelj branda Jack Daniel’s, a Sinatra Select kreiran je kako bi u isto vrijeme bio klasična ekspresija stila, ali i uspomena, odnosno počast za dvije američke ikone – Franka Sinatru i whiskey Jack Daniel’s. Sinatra Select biti će dostupan u maloprodajnim objektima više klase, te na glavnim aerodromima širom svijeta. Premijerno će biti predstavljen u Las Vegasu, a nakon toga i u New Yorku, Londonu, Sydneyu, te Singapuru. Frank Sinatra živio je svoj vlastiti stil. Njegov slobodni duh izdigao ga je iz mase u ono njegovo vrijeme, a isti taj duh i danas ga čini prepoznatljivom i jedinstvenom figurom. Dizajn za Sinatra Select balansira između nasljedstva Jack Daniel’s-a i nasljedstva Franka Sinatre, i to upravo zahvaljujući uglađenom izgledu i stilu pakiranja koji je reflekcija Sinatrinog vanvremenskog dobrog ukusa.”
“Boca Jack Daniel’s Sinatra Select-a višlja je u odnosu na standardnu bocu Jack Daniel’s Tennessee Whiskey-a, a karakterizira ju i šira baza, ugravirana metalna etiketa, te, također ugravirani, metalni medaljon sa slikom Sinatrinong simbola – šešira. Kutija u koju se pakira boca također je okarakterizirana navedenim simbolima, uz dodatak narančaste boje koja se odlično uklapa uz crnu zaštitnu boju Jack Daniel’s-a, ali i boja za koju je Sinatra jednom izjavio da je najveselija. U kutiji se također nalazi i posebna knjiga u kojoj se govori o pedesetogodišnjoj povezanosti Franka Sinatre i Jack Daniel’s-a.”
“Ovaj superluksuzni proizvod Jack Daniel’s-a slavi čovjeka koji je živio bez kompromisa i oklijevanja. Rezultat toga je i ovaj proizvod koji je profilirana ekspresija stila i gracioznosti, povezana prijateljskim duhom kojega slavi.”
-Cue[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705253-f2fe281e-545c-3″ include=”14922,14923,14924″][vc_column_text]7. BZZZ Armenian Honey
Ovo zanimljivo i vrlo privlačno pakiranje za BZZZ armenski med rezultat je rada mladog dizajn studija iz Yerevana, koji se krije iza imena Backbone.
“Najslasniji med je onaj iz košnice, a kako u takvom obliku med nije dostupan na tržištu odlučili smo poduzeti nešto po tome pitanju… Kreirali smo improvizaciju košnice i unutar nje “sakrili” teglu meda. Drvena improvizacija košnice poručuje da se radi o prirodnom, ekološkom medu, odličnog okusa. Kada ugledate ovo pakiranje nešto vas vuče da ga smjesta otvorite i kušate njegov sadržaj. Mladi smo i kreativni, držite oko na nama.” – poručuju iz Backbonea.[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705255-f9654d5d-72b4-2″ include=”14925,14926,14927″][vc_column_text]8. Glenrothes Extraordinary Cask Collection
Novo ekskluzivno pakiranje za “Glenrothes” Extraordinary Cask Collection dizajn je britanske kreativne agencije Brandhouse.[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705257-8a9a45a6-ec8a-9″ include=”14928,14929,14930″][vc_column_text]9. Schooner Exact Brewing Company
“Nakon pet godina poslovanja, Schooner EXACT Brewing Company odlučila je angažirati agenciju Taphandles kako bi rebrandirala njihovu kompaniju, kao i njene proizvode. Taphandles je kreirao novi brand sistem koji im je omogućavao više fleksibilnosti, ali u isto vrijeme i održavao poveznicu sa mornarskim naslijeđem Seattle-a koje je bilo inspiracija prvotnom brand identitetu. Osim toga, vizualni identitet boca unaprijeđen je etiketama iste strukture i oblika, ali različitih boja, od kojih je svaka boja karakterizirala određenu vrstu piva, prilagođavajući se priči koja je vezana uz pojedinu vrstu piva.”[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1492491705258-c1c3cd3e-38c0-5″ include=”14931,14932,14933″][/vc_column][/vc_row]